ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iphone x eski bir cihaz o yüzdrn biraz dusundurdu de hocam o konuda görüşünüz nedir
tavsiyem bir üst model iphone'a geçin 11-12-13 ya da XS en makulu odur. genelde iphone'dan denk telefona geçenler pişman oluyor.