tragedystreets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çogu telefonun özelliği iphonedan iyi gözükür ama ele alınca işler değiştir. iphone telefonları hiçbir android telefona değişmem. 20 mp kamera derler ama iphone'un 12mp'lik kamerasından iyi çekmez. 8 gb ram derler ama iphone'daki 4 gb ram daha seridir. o telefonların ömrü 1-2 yılı geçmez ama iphone'u 5-6 yıl rahatlıkla kullanabilirsin.
iphone x eski bir cihaz o yüzdrn biraz dusundurdu de hocam o konuda görüşünüz nedir