Ekspertizin belirlediği miktarın tamamını karşı tarafın kasko firması ödemedi.

Eksik kalan miktarı talep ettiğimde talebi reddettiler.

Sigorta tahkim komisyonuna başvurmak istiyorum.

Doğru yapılmayan başvuruların çözüm süreci uzun olabiliyormuş.Bu nedenle eksiksiz bir başvuru yapmak istiyorum.

Bu konuda bilgisi olan var mı?