Short pozisyonlar ile biraz toparladık çok şükür. Yoksa zarar baya fazlaydı.
Büyük zarar eden arkadaşlara geçmiş olsun. Satmayın bekleyin derim artık kaybedecek bir şey yok.
Şu an en kral major coinler dahi %50 gerilemiş durumda. Alt coin token vs saymıyorum bile.
Elinizde nakitiniz varsa BENCE bu noktadan kademeli alım yapabilirsiniz arkadaşlar.
Pek çok coin özellikle GATE ile listelenen shit olsun olmasın, neredeyse açılış fiyatı seviyesinde. Fırsat mı aldatmaca mı zaman gösterecek.