Merhaba, evet yaklaşık 30 gün kadar sürdü. 30 gün sonunda yavaş yavaş eşleşme oranı artmaya ve gösterim artmaya başladı bir kaç gün sonra uyarı da kalktı. Kısıtlama aldıysanız tek tavsiyem kısıtlamaya sebep olan şeyi bulup onu düzeltip sadece beklemeniz. Bende banner reklam birimine çok fazla gösterim geliyordu, eşleşmesi, ebgm'si ve diğer her şeyi çok düşüktü onu kaldırıp diğer reklam birimlerine de 1 saatte 2-3 gösterim sınırı koyarak devam ettim. Şu anlık bir problem yok.
Evet dogrudur hocam, 2 3 ay ben bekledim öylece, bende geçiş reklamı fazla değil aslında normal fakat kullanıcı sayısı az olup sürekli geçiş reklam isteğinde bulundukları için yaşadım sorunu, unitye geçtim, geçtikten sonra kalktı sorun. ileride tekrar admoba geçebilirim