Çok istiyor diye dedesi almış yoksa anladığımız bir konu değil

Sürekli öksürük olunca bir sıkıntı olduğunu farkettik sonuç üzücü çıktı. Yoksa eğlenceli gerçekten evde ses oluyor.
Verdiğiniz karar çok doğru. Sağlık daha önemli umarım alan kişi yavrularınıda alır