saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı şehirde olsaydık muhtemelen alabilirdim hocam. alana hayırlı olsun. Umarım yavrularını alırlar biz alamadık
Bildigim kadarıyla dişi. Erkek değil
Çok istiyor diye dedesi almış yoksa anladığımız bir konu değil Sürekli öksürük olunca bir sıkıntı olduğunu farkettik sonuç üzücü çıktı. Yoksa eğlenceli gerçekten evde ses oluyor.