Arkadaşlar ben Dicle üniversitesinde okuyorum bilgisayar programcılığı bölümünde 1.ci sımıf öğrencisiyim yazın temmuz ayında başlayacağım şekilde stajer öğrenci olarak çalışmak istiyorum bana bu konuda yardımcı olabilecek biri var mı
Varsa wp iletişime geçerse sevinirim
Wp:5512675218