ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"G Suite'in eski ücretsiz sürümüne erişiminiz yakında sona erecek. Değer verdiğimiz bir müşterimiz olarak yeni bir Google Workspace aboneliğine geçiş yaparak indirimli fiyattan yararlanabilirsiniz. Dilerseniz önümüzdeki haftalarda ücretsiz bir seçenekten yararlanmak için bekleme listesine de katılabilirsiniz. 1 Haz 2022 tarihine kadar herhangi bir işlem yapmazsanız önerilen Google Workspace aboneliğine geçişinizi otomatik olarak gerçekleştireceğiz."

"...Dilerseniz önümüzdeki haftalarda ücretsiz bir seçenekten yararlanmak için bekleme listesine de katılabilirsiniz. ..." not içinde böyle bir cümle geçiyor bunu anlayan var mı? listeye nasıl giriyoruz.

Fazlaca alan adında onlarca hesap kullanıyorum, ücretli çok fazla zorlar beni, bu durumu çözen olabildi mi?
Aynı şekilde ben de bu sorunun cevabını arıyorum. Söz konusu bekleme listesine nasıl ulaşacağız. Ya da nasıl ekleneceğiz?