LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten öyle ama benim konuşmamı herşeyimi beğeniyor hatta bir kaçkere ortamda yapılan ona karşı sorunları düzeltip çok ince düşüncelisiniz çok mutlu olduğunu söyledi
parfümün güzel falan filan diyor ama abi hiçmi karakterin yok etkileyip eline ne geçecek (farkında olmayabilir ama valla etikleniyorum)

yemin ederim gözünün içine bakınca kendimi kaybediyorum kumandam onda oluyor o yüzden kaçmaya çalışıyorum

ama ciğerim yanıyor içim yanıyor o kadar saf duygularla ilgi duyuyorumki
Böyle bir olayı karşılıksız olarak yıllarca yaşadım. Sonra baktım olacağı yok, gerçekten bakmamaya başladım. Sonra eşim ile tanıştık. Şimdi 4.5 aylık dünya tatlısı oğlumuz var. ALLAH'a dua ediyorum iyi ki olmamış diye. Yani umudunu asla kaybetme güzel insan