İyi insanların iyi bireylerle karşılaşması çok zordur. Hayatın kuralı işte seni mutlu edecek, bakışlarına kıyamayacak birini değilde, sana köpek çekecek arabası olan her mekana götürebilecek biriyle olursun.
Gerçekten öyle ama benim konuşmamı herşeyimi beğeniyor hatta bir kaçkere ortamda yapılan ona karşı sorunları düzeltip çok ince düşüncelisiniz çok mutlu olduğunu söyledi
parfümün güzel falan filan diyor ama abi hiçmi karakterin yok etkileyip eline ne geçecek (farkında olmayabilir ama valla etikleniyorum)
yemin ederim gözünün içine bakınca kendimi kaybediyorum kumandam onda oluyor o yüzden kaçmaya çalışıyorum
ama ciğerim yanıyor içim yanıyor o kadar saf duygularla ilgi duyuyorumki