LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seviyordesem;sevgislisi var
ama haraketleri beni inanılmaz etkiliyor ve hoş şeyler söylüyor

kaçmaya çalışıyorum tekrar birşey söylüyor mecbur kalıyorum konuşuyorum, konuşmak istemiyorum etkilenmeyeyim diye illa birşey diyor



https://www.youtube.com/watch?v=k72yN-FMvgM



Karşılıksız, ve belirsiz en kötüsü bu hayatımda ilk defa yaşadım ama hakikaten çok zor

sevgiliside çok kötü o kısımıda aklım almyıor

bide beni stolkluyor.

neyse gidim bir elimi yüzümü yıkayayım
İyi insanların iyi bireylerle karşılaşması çok zordur. Hayatın kuralı işte seni mutlu edecek, bakışlarına kıyamayacak birini değilde, sana köpek çekecek arabası olan her mekana götürebilecek biriyle olursun.