Seviyordesem;sevgislisi var
ama haraketleri beni inanılmaz etkiliyor ve hoş şeyler söylüyor
kaçmaya çalışıyorum tekrar birşey söylüyor mecbur kalıyorum konuşuyorum, konuşmak istemiyorum etkilenmeyeyim diye illa birşey diyor
https://www.youtube.com/watch?v=k72yN-FMvgM
Karşılıksız, ve belirsiz en kötüsü bu hayatımda ilk defa yaşadım ama hakikaten çok zor
sevgiliside çok kötü o kısımıda aklım almyıor
bide beni stolkluyor.
neyse gidim bir elimi yüzümü yıkayayım