Seviyordesem;sevgislisi var
ama haraketleri beni inanılmaz etkiliyor ve hoş şeyler söylüyor

kaçmaya çalışıyorum tekrar birşey söylüyor mecbur kalıyorum konuşuyorum, konuşmak istemiyorum etkilenmeyeyim diye illa birşey diyor



https://www.youtube.com/watch?v=k72yN-FMvgM



Karşılıksız, ve belirsiz en kötüsü bu hayatımda ilk defa yaşadım ama hakikaten çok zor

sevgiliside çok kötü o kısımıda aklım almyıor

bide beni stolkluyor.

neyse gidim bir elimi yüzümü yıkayayım