Değerli arkadaşlar,
Gelişmeler şöyle... Ben bu şahsın babasına ulaştım. Babası hapisten yeni çıktığını oğlunun neler yaptığını bilmediğini falan söyledi. Oğlundan parayı tahsil edeceğini söyledi. Hatta sıkıntıları olanları da çözeceğini belirtti. "Benim öyle işlerle işim olmaz" dedi. Beni 4-5 gün bekletti. O süre zarfında bu başlığı silmem gerektiğini söyledi. Bende değerli R10 yöneticileri ile irtibata geçip -bakalım babası iyi niyetli mi diye- başlığı geçici olarak sildirdim. Ama tahmin edeceğiniz üzere yok oğlum gelmedi, yok konuşamadım bahaneleriyle yardımcı olmadı. Şuan onlar "başlığı sildirdik yaşasın" diye seviniyorlardır. Tıpkı beni ve buradaki herkesi dolandırdıkları için sevindikleri gibi...

Ben yokken arkadan "Bİ ARKADAŞ VARDI İDDİALI KONUŞAN O NEREDE? diyenler olmuş. "Bi süredir yoktum demişler ki öldü. Söyleyin onlara kral geri döndü" Pes etmek yok! Sadece akıllı ve sakin şekilde strateji geliştiriyoruz.

Değerli @Admin; imizden avukat ile alakalı yönlendirme rica edeceğim. (Profilimde iletişim bilgilerim var) Önce yasal yollardan başvurularımızı yapalım. Sonra sosyal medya ve basın yoluyla da ilerlemeye devam edeceğiz.