Konu
Dolandırıldım mı ? 3.500 TL
09-05-2022, 05:25:42
#51
KAHVEDAR
Unutmayın her d0landiricinin bir hikayesi vardır 😊 sizinki de tayini çıkmış geçmiş olsun dileklerimizi buradan sunuyoruz. R10 belediyesi olarak