Konu
Nabıyonuz r10 üyeleri (klasik hergün devam)
09-05-2022, 00:47:26
#20
ysozmen
ELİMDEKİ İŞLER BİTTİ. ÜLKEMİN HALİNE GÜLMEK İÇİN MISIR PATLATTIM İZLİYORUM
https://www.youtube.com/watch?v=YK4ABJ1q4Pw&t=314s