hep diyorum ya şu org alan adlarını almayın.organizasyona yakışır diye. kelime çok güzel ama uzantı kötü değil sadece ben sivil toplum kuruluşlarına,derneklere,hayır kurumlarına,vakıflara yakıştırıyorum org uzantısını. yoksa keliem gücü yükske bir domain. tebrikler başarılar