~Önceliğim xiaomi çift hatlı telefon.
~Bütçe olarak uygun olmalı, sadece whatsapp, instagram,mail,r10 için kullanacağım.
~Şarjı zaten çin mallarının baya güzel gidiyor ama yinede ekleyelim.
~Genelde xiaomilerde var başkasında var mı bilmiyorum ikiz uygulama özelliği olan olursa çok daha iyi olur.