~Önceliğim xiaomi çift hatlı telefon.
~Bütçe olarak uygun olmalı, sadece whatsapp, instagram,mail,r10 için kullanacağım.
~Şarjı zaten çin mallarının baya güzel gidiyor ama yinede ekleyelim.

~Genelde xiaomi’lerde var başkasında var mı bilmiyorum “ ikiz uygulama “ özelliği olan olursa çok daha iyi olur.