Hiç düşünmeyin. Direkt bedelli yapın.
He ama heyecan arıyorsan, kendi psikolojini bozmak istiyorsan git tabiki.

Kısa dönem yaptım 2015'te, ortamı ve ordakileri gördükten sonra kardeşimi aradım ve direkt bedelli yap dedim. Hiç düşünme gerekirse borç al dedim.