Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Yerine göre değişir kısa dönem askerlik ve bedelli askerlik ama ben çok güzel askerlik yaptım komutanlarım iyiydi fakat 3-5 uzmanın egosu ve askerler üzerinde uyguladığı psikolojik baskı aşırı sövmemize sebep oldu köpek muamelesi deseniz var, gereksiz ego deseniz var askerleri tutanak ile tehdit ediyorlardı, disiplin kalmadı ordu da