Ben yapardım, yaptım da, askerlik bana göre değilmiş. 15 ay 18 ay uzun dönem askerlik yapan arkadaşlara saygım sonsuz. 1 ay askerliği zor bitirdik, askerlik bir kenara dursun insanlarla uğraşmak çok zor.