Bende diyete başlayacağım ama evde spor aleti önermiyorum. daha önce aldıklarım çöp oldu.. hiç kullanmıyorum. bir süre sonra sıkılıyorsunuz. Spor salonuna 3 AYLIK üyelik öneriyorum.