50k boşverin 100k olsa bile bedelli yapın. Gerekirse 2 yıl dışarıda bedavaya çalışmış olun yine bedelli yapın.Acemiliği berbat bir yerde yapmış usta birliğini genel olarak rahat(askerde rahatlık tartışılır ama) bir yerde yapmış biri olarak söylüyorum.
Bir arkadaşıma zamanında zorla arabasını sattırıp bedelli yaptırdık.çocuk bize çok fazla dua etti.
Sebeblerini hemen hemen herkes biliyor yazmaya gerek duymuyorum.