Devletin yasalarınca 18 yaşında olmadığım için yapamadığım her şeye(banka hesapları, borsa hesapları ve şuan aklıma gelmeyen bir sürü şeye) son

Teşekkürler R10

18 yaşına yeni girmiş birine tavsiyelerinizi konu altına yazabilirsiniz
Şuan bu yaşta olmak İçin her şeyimi verirdim galiba 😎☺
nice senelere borsa vs hıxlı aksiyon alma sicilini bozma )