Zaten hali hazırda fidan dikiyorlar maksat reklam olsun az kafanı çalıştır kardeşim lütfen 🙏🏼 insanlar bunun gibi güzel etkinlikler olduğunu görünce maddi olarak destek olucak, zaten her halükarda ormana gidince herhangi bir isim adına dikilmiş bir fidan göremiceksin , fidan dikip dikmedikleri onların insiyatife kalmış ama yanan ormanların 6-7 ay gibi kısa bir süre içersinde yeşerip eski haline yakın bir hale gelmesinden ben diktiklerine inanıyorum
İnanmıyorum ve devlet çalışanlarının cebine attığını düşünüyorum şahsi görüşüm. Saygı duyalım lütfen.