forumda yazması yasak ya hocam ondan 4 yerine (a) koyabilirsiniz.
Yok mesajı gonderdikten sonra geldi aklıma
2 tane 4 olunca farklı bişey sandım. W@rez bu sekilde'de yazılabilir sanırım
Ayrıca muhtemel olarak DNS yonlendirmesi ile onay almıştır ancak yakın zamanda politika ihlalinden ban yer.