KevinSpacey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer arkadaşlarında fikirlerini merak ediyorum. Ayrıca temmuzda gelecek zam ile birlikte bedelli büyük ihtimalle minimum 70 bin tl olacak. Hazirana kadar ödeyenler karlı sayılır.
Euroya bağladılar hocam, zam diye birşey yok paranız varsa euro olarak bekletin ben o kadar artacağını düşünmüyorum dovize değilde yine eski usül maaşa göre arttıysaydılar enflasyon çok doviz az oranda olduğu için 70k olayı olabilirdi fakat dovizi çıkartacaklarını düşünmüyorum. Şuanda devlet için çok güzel bir gelir kaynağı astronomik rakamlara çıkmasına izin vermezler çoğu kişi yararlansın diye

Edit: 1 hafta önce yeni yönetmelik yayınlandı. Kur oranına göre hesaplarsanız en fazla 2-5 bin lira arası değişmesi gerekir o tarihe kadar doviz düşerse ben sanmıyorum ama diyelim düştü bedellide düşebilir