ben bedelli yaptım ama 15k yada 18k idi ücreti ve hiç gitme yoktu.o zaman 10 günlük kazancımı verip,askerlikten yırttım diyeyim düz hesap.askere gidip o kadar sorun yaşamaktan,zaman harcamaktan + bu sürede kaybedecegim paralardan dolayı dogru olan buydu ve ben de öyle yaptım.bi arkadaşımında parası vardı,işi vardı ama uzun dönem gitti askere.sebebide evdekilerle hergün kavga etmesi,huzurunun olmaması idi ve askerlik bitipde eve tekrar geldiginde bıraksan yine giderdi.yani herşeyi hesap edip,sana mantıklı geleni yapman gerek.