Şuan askerdeyim yaklaşık 36 gün oldu. 15 gündğr hastanedeyim. 6 ay nolcak kafasıyla geldim 2.gün bedelliye çevirme hakkım olsa 150.000 tl bile verirdim. Sapasağlam geldim 20 günde ciğerlerim zature oldu hastanede yatıyorum. Komutanlara derdini anlatamıyon 5 gün boyunca revire çıkmak için adeta yalvardım. Acemide son günler olduğu için çıkartmadılar. Heryer aynı olmasada (bizim yer berbat hijyen, yemekler, çök kalk, asfaltta saatlerce oturmalar) çekilecek çile değil mantık yok. En azından acemi birliği için böyle. Yaşınız gençse bir nebze anlarım ama 25 ve üstüyseniz basın parayı...