bu meyve sebze kasa kasa toplanıyor , üzerinde hangi bahçeden toplandığı sahibinin adı , kullanılan ilaç gübre bilgisi olmalı. (buna benzer bir şey olacak diye bir ara haber vardı)
Köyde yaşaşayayım inek bakayım sebze üreteyim diyen arkadaşlar için. Mesala salatalık üreteceksin 2-3 ay yersin maksimum sonra onun mevsimi geçer. İnekten süt alacaksın mesela , ineğe pazardan aldıkları meyvelerin kabukları yedirilip süt yapıyorlar

sonuç katkılı süt. Hatta köylüden alıyorum çocuğuma doğal süt içiriyorum diyen de olabilir. İşte o ilaçlı meyve kabukları süt oluyor. Daha bunun arıcılığa falan hiç girmiyorum. Balda bile sıkıntı var... Doğal beslenmek imkansıza yakın..