FYTHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siyah ayçekirdeğil çok daha fazla satılmaya başlandı hocam şahsen ben bizim aileden örnek verebilirim. 6 Kişiyiz 5 kişi Beyaz ayçekirdeğinden siyaha dönüş yaptı ben dahil

Ben ara ara görüyorum raflarda fakat Siyah çok daha fazla tüketilmektedir.
Doğru siyahı da çok tüketiliyor da, beyazı da elde kalmıyordu yine de. Hatta ben beyazını daha çok severdim. Siyahı biraz daha tuzsuz tatsız geliyor bana niyeyse.

Mukavemet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bıldıgım kadarı ıle aycekırdegı uretımınde sıkıntı varmış
Sebebi buysa doğrudur hocam. Fakat yine de ay çiçeği bu nihayetinde. Üretimde neden sıkıntı oldu acaba :/