idris701 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar yaklaşık 2 sene önce katıldım, r10'a arkadaşımı davet etmek istiyorum fakat hiç davetiye kodum yok nasıl alabilirim.
2 yılda toplam 10 mesajınız var.
2 yıl daha bekleseniz bu şekil davetiye hakkı kazanamazsınız.
Aktifliğe göre davetiye hakkı tanımlanıyor

Burdan talep edebilir arkadaşınız. https://www.r10.net/invites.php
zerkalov89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
D8AD-AF7D-545A
Dene bakalım olacak mı
Martta üye oldum kod 1 ay geçerli diyor
Bu kod sizin üye olduğunuz koddur.
Her kod sadece 1 üyelik için kullanılır.