Bende vardı çok güzel telefonunuzda iphone ise aşırı kolaylık sağlıyor etkileşim halinde oldukları için kullanmanızı deneyimlemenizi öneririm 6 yıldır windows kullandıktan sonra mac tarafına geçince teknolojisi aşırı şaşırttı pil ömrü uzun telefon gibi uzun ömürlü gidebiliyor şarj takmadan maksimum performans alabiliyorsunuz yine
Telefon ve bilgisayar koordinasyonu çok iyi gerçekten bunu farkettinm ben de.