okan_berk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8'e 256 iş görür mü sizce?


hocam temiz cihaz ama toplasan sürekli olarak 2 ay kullandılar
Bende vardı çok güzel telefonunuzda iphone ise aşırı kolaylık sağlıyor etkileşim halinde oldukları için kullanmanızı deneyimlemenizi öneririm 6 yıldır windows kullandıktan sonra mac tarafına geçince teknolojisi aşırı şaşırttı pil ömrü uzun telefon gibi uzun ömürlü gidebiliyor şarj takmadan maksimum performans alabiliyorsunuz yine