İyi günler R10 Ailesi,
Geçenlerde başlıktan da anlaşılacağı üzere MacBook Pro 13 2020 model bir laptop denk geldi fiyat konuştuk her şeyi yaptık sıkışık olduğundan ötürü satmak istiyor arkadaşım.
Pazarlık yapa yapa 16 bin TL kadar indirdim. 20 mart 2023'de garantisi bitiyor pil devri 73.
Sizin önerileriniz nelerdir, almalı mıyım?
Not: Laptop'da çizik vs.. yoktur, şarj aletinin jelatini bile çıkmamış daha.