Öğlen oldu ben sonucu bekliyorum vallahi... bana *********** gelmedi sanki o bir hafta sonra gelceğim demiş siz iş uzamasın diye kirayı gönderelim sözleşme başlasın demiş gibisini çünkü kaparo konusu olsa 1 aylık kira değil 300-500 e halledilirdi birde ilan bir süre daha yayında kalırdı gibi geliyor. ama sonucu merak ediyorum bi bilgilendirme