Haydar07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok bilip yazan arkadaşlar ben iptal işlemlerini iki sene önce yaptım kullanıcı hesabımda 2 yıldır domain yok koca firma dediğniniz firmanın şakşakçılığını yapacağınıza şikayet var üzeriden yazlılanlara bakın o yazan koca telefon numarsını görmüyonmu diyen yazan arkadaş sen hiç aradınmı hangi sorununu çözdü .
Saygısız! İnsanlar senin sorununa yardımcı olmaya çalışıyor. Kalkıp şakşakçı diyorsun Gülünecek haldesiniz.