Motorla gitsek o kadar yolda illaki sorun çıkartır, arabayla gitsen yakıt çok pahalı, otostop gitsen tehlikeli, geriye uçak-otobus-tren kalıyor.
Tecrube etmis yada bilen varsa almanyaya otobus veya trenle gidebiliyor muyuz? uçak biletinden daha ucuza mı gelir? yazın gidip 1 hafta gezip geri döneceğim ancak maddi imkanlar kısıtlı yaş ilerlemeden gidip farkli ülke görmek istiyorum bir şekilde olsada.
vizem var.sokakta kalmayi dusunuyorum yada çadır atarım bir yere durumlar o kadar kötü baştan belirteyim 😅