Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Herkese merhabalar gittigidiyor kendi sitesinde tam net olarak bilgi edinemedim bireysel olarak 500 TL lik ürünüm var kar payı %10 alıyorlarmış birde ücretsiz kargo banimi ait benim paradan mı kesiyor oyleyse indirim kodu falan veriliyormu kargo için çalışma sistemi biraz kafamı karıştırdı yani kısacası kargoyu ücretsiz nasıl yollarım teşekkürler