kadının biri geldi arabama çarptı durduk yerde. telefonum yanımda değildi. Numarasını alamadım oda aramadı sonradan. arabayı kendim yaptırdım sabah verdim 11 de akşam 5 de aldım. 250 lira aldı. (Bu arada benim işlemde macun ve boya işlemi vardı. Yani bu tampon sadece pasta ile geçer daha kolay yani)