Geçmez ve çok uzun süredir yaşıyorum bunu. Hatta tinnitus bile var. Hatta hafif duyma kaybı ve %100 anlama kaybı var. Kulak çınlamasından ben de muzdaribim ve halen şu an yeni uyandığım halde çınlama var. Yani uyurken bile çınlıyor. Belki siz de farklı olur. Yani bendeki nörolojik olduğu için böyledir. Belki seninki zamanla geçer, bilmiyorum. En iyisi bir KBB doktoruna gidiniz. Üniversite Hastanesi doktorunu tavsiye ederim. Ankara'da iseniz doktor önerebilirim.

İşitme cihazı takınca hafif gidiyor ya da geçiyor ama çıkarınca tekrar başlıyor gibi. İşitme cihazını takınca kulağının içine tiz bir ses veriyor. Bunu takarken duyuyorsun ve taktıktan sonra duymuyorsun. Bir süre sonra çınlamayı hafifletiyor ya da dindiriyor. Belki kişinin rahatsızlık duruma göre değişebilir, bilmiyorum. İşitme cihazımı da geçen sene başlarında yanlışlıkla attım ya da kaybettim. Yenisini alamadım, pahalı. Bu süre içerisinde hem duyma kaybı hem de anlama kaybı arttı. Üstelik çınlama daha çok arttı ve gitmek bilmiyor. Ne olacak böyle bilmiyorum.