Bu tarz konuları görünce aklıma hep Secondlife gelir. Kendi para birimi ve ekonomisi olan bir oyun. Dev şirketler de yıllardır bu oyunun içinde zaten. Örneğin Galatasaray ve Vestel veya Arçelik olması lazım. Oyun içinde aklınıza gelen her şeyi yapabiliyorsunuz. Arsa satın almalar, işçi olarak çalışıp para kazanmalar falan. 2008 de oynardım hey gidi günler. Şimd metaverse adıyla dünyaya pazarladılar. Son 4 yıldır da secondlife ın kendi coinini çıkarmasını bekliyorum ama yok adamların umrunda değil. Kendi parası da Linden Dolar.
Gelecek teknolojik olarak çok gelişecek ama bu arada bir dotcom faciası yaşanmaması için dua etmeliyiz.