İnternet çağındayız, odada biri osursa kokusundan önce haberi geliyor. Bu şartlar altında herkesin gözleri önünde bir çok mağduriyet yaratan bir firmanın mağdurlara sallamak yerine durumu kabullenip sorunları çözmeye çalışması daha mantıklı olurdu.
Görünen o ki firmanın düşünce sisteminde hata var, bir çok mağdur daha çıkacaktır