Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız hocam herkesin kendi görüşü ama hizmet almayan kişiler bile kötülüyor ona gülüyorum ben genellikle hizmet alanda sorun oluştu ise 7/24 destek veriyoruz
ben iyi anlamda demedim ama neyse bizde orda yetkliydik neler Oldu biz varken