Çevrimdışı iken kullanabiliyorsunuz WhatsAppı, eskiden yansıtma olarak çalışırken artık veritabanı mantığında çalışıyor, verdiği avantaj telefonda internet olmasa, kapansa dahi bilgisayardan erişim sağlayabiliyorsunuz ki bu hiçbir zaman mümkün değildi.
Keza diğer artısı aynı anda birden fazla cihazda anlık Whatsapp web kullanabilmek.
Benim gibi bu özelliklerin devasa avantajını hissedenler için saçmalıktan öte büyük avantaj.
evet şimdi anladım ne dediginizi denedikten sonra fakat, kişisel kullanım için bi mod konulmalıydı bence benim için hiç bir avantajı yok