AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önceden böyle olmayan bi sistem neden güncellemeyle böyle bi SAÇMALIĞA itiliyor ki
Çevrimdışı iken kullanabiliyorsunuz WhatsApp’ı, eskiden yansıtma olarak çalışırken artık veritabanı mantığında çalışıyor, verdiği avantaj telefonda internet olmasa, kapansa dahi bilgisayardan erişim sağlayabiliyorsunuz ki bu hiçbir zaman mümkün değildi.

Keza diğer artısı aynı anda birden fazla cihazda anlık Whatsapp web kullanabilmek.

Benim gibi bu özelliklerin devasa avantajını hissedenler için saçmalıktan öte büyük avantaj.