AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önceden böyle olmayan bi sistem neden güncellemeyle böyle bi SAÇMALIĞA itiliyor ki
Telefon çevrimdışı olsa bile kullanılabilsin diye, ama bence eski hali daha iyiydi.