T10 kumandalı park ampülü almak istiyorum arabama ama kullanımı yasak mı? (çakar modülü falan varmış ama ben sadece renk için istiyorum) mesela kırmızı yaptım herhangi bir sıkıntı olur mu?
veya birini kırmızı birini beyaz yaptım (çakar değil)
bilgisi olan var mı?