Hocam empati kuralım. N11 sahibisin ve birisi adınıza reklam açmış. Hoşunuza gider mi bu durum.
Reklam verenlerde bu durumdan kaçınmak için böyle kelime oyunları yapabiliyor ama bu da çok sağlıklı değil.
Mesela affilate sistemlerinde şu vardır. Firma der ki, şu şu anahtar kelimelerine reklam verebilirsin ama asla marka adımı reklam metninde yazamazsın. Yoksa hesabını kapattırırım. O yüzden işi kuralına göre yapmak bence daha doğru olur. Diğer türlü ararsınız n11'i böyle bir hizmet vermek istiyorum. Ne dersiniz?