Kontrol ettim hocam fakat herhangi bir "noindex" tagına rastlamadım hatta meta etiketini kontrol ettiğimde "index" yazılı. fakat doğrulama yapmış olmama rağmen uzun süredir bir dönüş olmadı yaklaşık 1 buçuk haftadır onay gelmesini bekliyorum. bu süre normal midir yoksa anormal midir?